Category: Конспекти уроків

МІФИ ДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ. ПАНДОРА

Мета: ознайомити учнів із давньогрецьким міфом, сформувати уявлення про його витоки; формувати уявлення школярів про міфи як жанр усної народної творчості; вчити осмислювати їх зміст; поповнювати словниковий запас; формувати оцінні судження, вміння успішно застосовувати свої знання; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати доброту, милосердя, справедливість та інші моральні чесноти; викликати в учнів інтерес до грецької міфології. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ А тепер за парти всі […]

Написання твору-роздуму “Що в житті людини найцінніше?” (за повістю Ч. Діккенса “Різдвяна пісня в прозі”)

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр ЛІТЕРАТУРА І МОРАЛЬНЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛЮДИНИ УРОК № 29 Тема. Написання твору-роздуму “Що в житті людини найцінніше?” (за повістю Ч. Діккенса “Різдвяна пісня в прозі”) Мета: вчити писати твір-роздум, складати план до твору; розвивати зв’язне мовлення; виховувати повагу до справжніх життєвих цінностей. Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення. ХІД УРОКУ I. Актуалізація опорних знань Перевірка домашнього завдання Які уроки я виніс із повісті […]

Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна. РМ. Складання характеристики літературного героя. Гуманістичний пафос “Іліади”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС І семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ У ДАВНІХ ЛІТЕРАТУРАХ УРОК № 13 Тема. Образи Ахілла й Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна. РМ. Складання характеристики літературного героя. Гуманістичний пафос “Іліади” Мета: вчити аналізувати художній твір, порівнювати героїв літературного твору; розвивати зв’язне мовлення; виховувати вміння співчувати, поважати людину, її героїзм. Обладнання: тексти уривків “Двобій Ахілла та Гектора”, “Викуп Пріамом тіла Гектора” ХІД УРОКУ I. […]

Літературна казка. О. Шентао “Опудало”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи КАЗКА – ВИГАДКА, ТА В НІЙ… Урок 11 Тема. Літературна казка. О. Шентао “Опудало” Мета: ознайомити учнів з казкою китайського письменника О. Шентао, вчити виразно читати текст, визначати послідовність подій у творі; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати монологічне мовлення, навички вибіркового читання, дослідницько-пошукової діяльності; учити оцінювати вчинки персонажів і визначати мотиви їх поведінки; виховувати співчуття, бажання допомогти, зрозуміти інших. Обладнання: мапа Європи; прямокутники Лезера; картки для […]

ПРИГОДИ І РОМАНТИКА І ЦЕ НЕ ВМЕРЛИ – Підготовка до написання твору – роздуму

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 48 “ПРИГОДИ І РОМАНТИКА І ЦЕ НЕ ВМЕРЛИ” (з листа Д. Лондона нью-йоркській газеті від 28 жовтня 1916 року) Тема: Підготовка до написання твору – роздуму. Мета: вчити письмово висловлювати свої думки, аргументувати їх, розвивати фантазію, логічне мислення учнів; удосконалювати навички написання творчої роботи працювати над виробленням власного стилю; закріпити знання етапів роботи над творчим завданням, планом, різновидами плану та структурою, навчити формулювати пункти […]

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “МАМО ЛЮБА, ДОБРА, МИЛА…”

II семестр ОПОВІДАННЯ СКРИНЬКА ЦІКАВИХ І ПОВЧАЛЬНИХ ІСТОРІЙ Урок 104. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. “МАМО ЛЮБА, ДОБРА, МИЛА…” II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Жив жучок Між бур’янами, Жив без тата і без мами. Жив і жив, І не тужив, Жовтим листям Ворушив. Г. Чубач Серед лісу, де пеньочок, Із землі росте… (грибочок). Мають діток всі звірята. У пташечок є теж малята! У відгадки будем грати І тваринок називати. У ведмедів… (ведмежата). В качки […]

Повість-казка. Туве Янсон. “Маленькі Мумі-тролі і велика повінь”

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи ЦІКАВІ ПРИГОДИ НЕЗВИЧНИХ ГЕРОЇВ Урок 15 Тема. Повість-казка. Туве Янсон. “Маленькі Мумі-тролі і велика повінь” Мета: ознайомити учнів з повістю-казкою фінської казкарки і художниці Туве Янсон; вчити самостійно знаходити в тексті слова, яких автор вживає для характеристики й опису персонажів; учити висловлювати своє ставлення до прочитаного; розвивати навички виразного читання з використанням відповідної інтонації, тону і темпу; вчити ділити текст на частини і добирати до них […]

Д. Павличко. Огляд життєвого і творчого шляху письменника

Тема. Д. Павличко. Огляд життєвого і творчого шляху письменника. Мета: Розповісти старшокласникам про життєвий шлях, творчу і громадську діяльність письменника; викликати захоплення поетичним словом Д. Павличка. Тип уроку: лекція. Обладнання: портрет Д. Павличка, виставка збірок поета, епіграф. Хід уроку I. Організаційна частина. II. Повідомлення теми і мети уроку. III. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. Матеріал для вчителя. Епіграф уроку: Веди мене, дорого правоти, Як не мені, дай іншому дійти На […]

ІВАН ФРАНКО. ПОЛУДЕНЬ

Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю Івана Франка; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, здатність відчувати красу поетичного слова; виховувати любов до рідної мови. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Гра “Алфавіт – стоп!” Ведучий гри мовчки вимовляє назви букв алфавіта. Один із гравців дає команду “стоп”, а ведучий оголошує літеру, на якій він зупинився. Кожна команда записує якомога більше слів за […]

ЛЮДИНА I ПРИРОДА. ОЛЕКСАНДР КОПИЛЕНКО РОЗБИШАКА ЧИВ

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів; навчати учнів помічати красу і неповторність природи; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність співпереживати, уявляти описані картини; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Читай виразно, намагайся передати настрій твору! БДЖІЛКА Бджілка летіла, Над вушком гуділа, Сердито гуділа, Ще й шепотіла: “А хто медком ласував І дякую не сказав?” – Не я,- сказало Ведмежа. – Не я,- […]

Links