Category: Конспекти уроків

ВСТУП ДО ТЕМИ “ВІД МІФУ ДО КАЗКИ”

Мета: ознайомити учнів з легендою як жанром усної народної творчості; ознайомити з народною легендою “Тополя”; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати зв’язне мовлення учнів, творчу уяву; виховувати любов до рідної землі. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати, Дружно і плідно працювати. II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА (див. додатковий матеріал до уроку на с. 20) III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ […]

Міфи про Геракла. Дванадцять подвигів Геракла

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС І семестр МІФ І ЛІТЕРАТУРА УРОК № 10 Тема. Міфи про Геракла. Дванадцять подвигів Геракла Мета: поглиблювати знання про пантеон олімпійських богів; ознайомити з улюбленим героєм давніх греків – Гераклом та його подвигами; працювати над виразним читанням; здійснювати міжпредметні зв’язки; виховувати сміливість, рішучість. Обладнання: книга М. Куна “Легенди та міфи Давньої Греції”; зображення скульптури Геркулеса Фарнезького роботи Глікона, дванадцяти подвигів Геракла у храмі Зевса […]

КОЛИ ТВІР ВІДКРИВАЄ СВОЇ ТАЄМНИЦІ. ДМИТРО БІЛОУС ЩЕДРИЙ ВЕЧІР

Мета: розширити знання учнів про творчість Дмитра Білоуса; вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів; вчити учнів під час читання розмірковувати, уявляти, придивлятися, прислухатися; розвивати спостережливість, творчу уяву, чуття поетичного слова; виховувати любов до народних традицій. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Ви, будь ласка, усміхніться, Усміхніться, не баріться, Бо нема нічого краще, Ніж усміхнене лице… – Який у вас зараз настрій? II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Проспівайте голосні на мотив “подоляночки” […]

Розвиток зв’язного мовлення. Робота над твором “Мій улюблений герой роману”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС I семестр ГЕРОЇЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ УРОК 22 Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Робота над твором “Мій улюблений герой роману” Мета: розвиток зв’язного мовлення учнів; перевірка знань, вдосконалення навичок роботи над твором за планом; виховання культури писемного мовлення. Обладнання: ілюстрації до роману. ХІД УРОКУ І. Актуалізація опорних знань учнів Читання та обговорення планів до образів леді Ровени і Ребеки. Приблизні плани (Пропонується прочитати в класі […]

СКРИНЬКА КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ. ЖБАН МЕДУ (СЕРБСЬКА КАЗКА)

І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНІ КАЗКИ Урок 40. СКРИНЬКА КАЗОК НАРОДІВ СВІТУ. ЖБАН МЕДУ (СЕРБСЬКА КАЗКА) Мета: ознайомити учнів з сербською казкою; розвивати вміння виділяти у тексті головне; учити давати характеристику дійових осіб; розвивати зв’язне мовлення; збагачувати словниковий запас; виховувати любов до художнього слова. II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Учні порівнюють угорську й українську казки. Розповідають, чим вони різняться. Учні в парах повертаються обличчям одне до одного та переказують угорську […]

Виразне читання напам’ять вірша Ш. Петефі “Коли ти муж, будь мужнім…”

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА В ЖИТТЄВИХ ВИПРОБУВАННЯХ УРОК № 52 Тема. Виразне читання напам’ять вірша Ш. Петефі “Коли ти муж, будь мужнім…” Мета: вдосконалювати навички виразного читання, вчити бути уважними слухачами та коректними критиками. Обладнання: тексти віршів з партитурою, елементи костюмів та декорацій. ХІД УРОКУ І. Мотивація навчальної діяльності – Чим відрізняються один від одного читець, слухач і критик? Учитель. Сьогодні ви спробуєте себе в […]

ОЛЕКСАНДР ОЛЕСЬ “В НЕБІ ЖАЙВОРОНКИ В’ЮТЬСЯ…”

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 2 Урок 58. ОЛЕКСАНДР ОЛЕСЬ “В НЕБІ ЖАЙВОРОНКИ В’ЮТЬСЯ…” Мета: дати учням уявлення про творчість Олександра Олеся; вчити правильно, свідомо, виразно читати віршовані твори; виробляти вміння обгрунтовувати свої міркування; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Робота над скоромовкою Біля баби баба сіла. Баба бабі бубоніла. Бубоніла з півгодини Баба бабі […]

Продовжуємо подорож у калмицьку народну казку

Матеріал уроку. Калмицька народна казка “Казка про рідний край”. Прислів’я. Мета. Розширити та поглибити знання учнів про калмицьку народну казку; розвивати вміння оцінювати вчинки персонажів; виховувати інтерес до народної мудрості, бажання вчитися. Обладнання. Ілюстрації до казки. Хід уроку I. Організаційний момент. II. Мовна розминка. 1. Абетка народних казок. – А зараз ми перевіримо, як ви знаєте народні казки світу. Спробуйте на кожну букву алфавіту назвати народні казки. А – азербайджанські […]

В. Вітмен – американський поет-новатор. Життєвий і творчий шлях письменника. Зв’язок його поезії з романтичними традиціями та трансценденталізмом

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА 10 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ АВТОРСЬКІ УРОКИ ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСЬКІ ЗРУШЕННЯ В ПОЕЗІЇ СЕРЕДИНИ – ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ УРОК № 22 Тема. В. Вітмен – американський поет-новатор. Життєвий і творчий шлях пись Менника. Зв’язок його поезії з романтичними традиціями та трансценденталізмом Мета: ознайомити учнів із відомостями про життя та творчість американського поета В. Вітмена; розкрити поняття “верлібр”, “трансценденталізм”; розвивати навички конспектування, зв’язного мовлення, логічного мислення; сприяти розширенню читацького […]

Середньовіччя як історична та культурна доба

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС І семестр ЖАНРОВО-ТЕМАТИЧНЕ РОЗМАЇТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ УРОК № 31 Тема. Середньовіччя як історична та культурна доба Мета: ознайомити з особливостями доби Середньовіччя, її хронологічними межами; звернути увагу на характерні ознаки середньовічної літератури; розвивати уміння конспектувати, спілкуватися; виховувати інтерес до Середньовіччя як історичної та культурної доби. Обладнання: картки з текстом, лінія часу. ХІД УРОКУ I. Оголошення результатів тематичної атестації № 3. Аналіз типових помилок II. […]

Links