Конспекти уроків

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС II семестр УКРАЇНА ТА ЇЇ ІСТОРІЯ В ЛІТЕРАТУРІ УРОК 34 Тема. Развитие связной речи. Работа над сочинением по повести Цель: работа над развитием связной речи учащихся; подведение итогов работы над повестью; проверка и закрепление знаний учащихся; совершенствование навыков работы над сочинением; формирование умения сохранять и передавать эмоциональный настрой произведения. […]

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 4 Урок 78. СУМНО ХЛЮПАЄ ДОЩ. ЛІНА КОСТЕНКО “СОЛОВЕЙКО ЗАСТУДИВСЯ”. ПІДСУМОК З ВИВЧЕННЯ ПОЕЗІЙ ЛІНИ КОСТЕНКО Мета: вдосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання; формувати в учнів уміння аналізувати, узагальнювати, робити посильні висновки з прочитаного, вчити визначати настрій твору; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. Хід уроку […]

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 5 КЛАС ІІ семестр ЛІТЕРАТУРА І СВІТ ПРИРОДИ (11 годин) УРОК № 43 Тема. Природа як джерело натхнення, а її зображення – засіб вираження почуттів японців* Мета: ознайомити зі своєрідною культурою Японії; підготувати сприйняття поезії Мацуо Басьо; розвивати навички самостійного пошуку потрібної інформації (або за допомогою вчителя), відповідної її презентації; виховувати […]

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 1 Урок 56. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. ТАРАС ШЕВЧЕНКО Мета: розширити знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички свідомого, правильного та виразного читання, критичне мислення, творчі здібності дітей; виховувати почуття гордості за Україну, за її національного генія. Хід уроку І. […]

УРОК 23 Тема. Силабо-тонічне віршування. Віршовий розмір. Стопи. Рими. Мета: розкрити учням зміст понять “силабо-тонічне віршування”, “віршовий розмір”, “стопа”, “рими”; показати мету упорядкованої повторюваності наголошених і ненаголошених складів у віршах; навчити учнів малювати схему строфи, ритмічно читати наголоси і позначати склади певними знаками; розвивати пам’ять, чуття ритміки поетичних творів; виховувати любов до поетичного слова. Обладнання: […]

Мета: узагальнити знання учнів за розділом “Світ дитинства в літературі”; вчити порівнювати, співставляти прочитані твори; розвивати творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Закінчилася перерва, Пролунав чаклун-дзвінок. А тепер усі швиденько Налаштуйтесь на урок. II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Гра “Поети” – З’єднайте частини вірша. […]

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи БРАТИ НАШІ МЕНШІ Урок 23 Тема. Оповідання та казки про тварин. Фелікс Зальтен “Бембі” Мета: навчити учнів розуміти пізнавально-виховний характер казок, їхні морально-етичні цінності; згадати, які бувають казки; вчити вирізняти казки про тварин серед інших видів казок; учити дітей перейматися проблемами героїв та емоційно відгукуватися на події у казці; вправляти у […]

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 7 КЛАС I семестр ГЕРОЇЧНІ ПІСНІ й БАЛАДИ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ УРОК 10 Тема. Александр Пушкин (1799-1837) “Песнь о вещем Олеге”. Поэтизация древнерусской старины. Летописный источник “Песни” Цель: познакомить с содержанием баллады, показать ее связь с летописным источником; раскрыть приемы, с помощью которых поэту удалось воссоздать исторический колорит Древней Руси; совершенствовать […]

Тема уроку. ОБРАЗИ РОМАНУ ПАНТЕЛЕЙМОНА КУЛІША “ЧОРНА РАДА” (ЯКИМ СОМКО, ІВАН БРЮХОВЕЦЬКИЙ, КИРИЛО ТУР, ПЕТРО ШРАМ) Мета уроку: ознайомити учнів з рисами характеру персонажів, їх вчинками; розвивати критичне мислення, зв’язне мовлення дев’ятикласників; сприяти формуванню почуття відповідальності за долю народу, любові до Вітчизни, високих моральних якостей. Обладнання. Портрет П. Куліша, діаграма Вена, картки із завданнями, виставка […]

Мета: продовжити роботу над текстом, розвивати вміння характеризувати героїв; спрямовувати роботу на розвиток умінь учнів розкривати духовний світ героя; дати поняття про символ і символіку образу пурпурових вітрил; формувати розуміння загальнолюдських цінностей. Обладнання: ілюстрації до твору; фонозапис фрагменту музики П. Чайковського “Времена года”, кольорові кружечки,”дерево мрій”. Епіграф: В людини завжди є все для того, аби […]