Конспекти уроків

Матеріал уроку. Ліна Костенко “Природа мудра”. Мета. Розширити й узагальнити знання учнів про поетичну творчість Ліни Костенко; вчити аналізувати вірші; розвивати пам’ять, творчу уяву, логічне мислення, зв’язне мовлення, викликати інтерес до творчості поетеси. Обладнання. Портрет Ліни Костенко, збірка “Бузиновий цар”, ілюстрації до віршів. Хід уроку I. Організаційний момент. II. Мовна розминка. 1. Відновіть вірш. Вночізавовчимиярами […]

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 63 Я ЛЮБЛЮ ПРОБУДЖУВАТИ В ЛЮДИНІ ШЛЯХЕТНІ ПОЧУТТЯ Тема: Антуан де Сент-Екзюпері (1900-1944) “Маленький принц” – філософська алегорична казка – притча. Можливо, у мене покликання відкривати джерела. А. де Сент-Екзюпері Мета: зацікавити учнів творчістю письменника, з’ясувати, які риси вдачі А. де Сент-Екзюпері та факти його біографії обумовили вибір форми […]

І семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ Урок 44. ПОЕТИЧНА МАЙСТЕРНЯ. АНАТОЛІЙ КОСТЕЦЬКИЙ. ДИВНА ЗВИЧКА Мета: удосконалювати навички свідомого читання віршованих творів; учити сприймати зміст поезії на слух, добирати риму; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість; виховувати любов до художнього слова. II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Рі-рі-рі – що ти бачиш угорі? Рю-рю-рю – бачу ясную зорю. Рі-рі-рі – ще що […]

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 3 Урок 65. ЗАЧАРУВАЛА ВСЕ ЗИМА. МИКОЛА ВОРОНИЙ “СНІЖИНКИ” Мета: ознайомити учнів з творчістю видатного майстра поетичного слова Миколи Вороного; удосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; формувати в учнів уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку […]

Мета: розказати учням про Тараса Шевченка; формувати навички виразного читання; розвивати пізнавальну активність дітей, мовлення, мислення; виховувати любов до читання. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 1. Мовленнєва розминка 1) Робота над скоромовкою. Спить старий сердитий сом, Сому сниться сьомий сон. Сонце пестить поплавок, Сом сопе на весь ставок. 2) […]

Мета: формувати навички швидкого, виразного, правильного читання; розвивати вміння учнів передавати під час читання настрій твору, ставлення автора до зображуваного; розвивати уяву, спостережливість; виховувати любов і бережливе ставлення до рідних людей. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА – Перш ніж ми почнемо працювати, згадаймо вимоги до усного мовлення. Правильне! Грамотне! Чітке! Зрозуміле! – […]

Мета: продовжити ознайомлення учнів із життєвим і творчим шляхом Ганса Крістіана Андерсена; ознайомити з його казкою “Гидке каченя”; вчити складати план твору; удосконалювати навички правильного і виразного читання; розвивати зв’язне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння знаходити у структурі тексту описи, міркування; виховувати доброту, милосердя. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. […]

УРОК 51 Тема : Лірика Ліни Костенко. Мета: ознайомити старшокласників із творчістю поетеси, проаналізувати вірші, рекомендовані Програмою, розкрити дивовижний світ поезії, високу художню довершеність, яскраву образність, афористичність поетичних рядків; виховувати учнів в дусі поваги й любові до високого поетичного мистецтва, заохочувати їх до читання віршів поетеси. Тип уроку: комбінований. Обладнання: збірки Ліни Костенко, епіграф, ілюстративний […]

Урок зарубіжної літератури 9 клас УРОК № 39 Тема. Джордж Ноел Гордон Байрон (1788 – 1824) – англійський поет – романтик, фундатор течії байронізму. Провідні мотиви і домінуючі настрої його творчості. Мета: познайомити учнів з особистістю поета та його романтичним світоглядом: сприяти вихованню власного світогляду та читацьких інтересів; навчити сприймати лекційний матеріал і складати тезисні […]

Мета. Перевірити, як учні засвоїли твори українських письменників цього розділу. Обладнання. Портрети письменників, збірки їхніх творів, ілюстрації до творів. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Активізація опорних знань. – Який розділ ми вивчили? – Поміркуйте, чому розділ має саме таку назву. – Який твір вам найбільше сподобався? Чому? – Кого з персонажів ви хотіли б […]