Конспекти уроків

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи НЕ СТОМЛЮЙСЯ РОБИТИ ДОБРО Урок 11 Тема. Якоб та Вільгельм Грімм “Маленькі помічники” (німецька казка) Мета: ознайомити учнів з життєвим та творчим шляхом братів Грімм; вчити знаходити в тексті речення, що характеризують певні якості дійових осіб, наводити приклади добрих справ героїв, розповідати текст за планом; розвивати усне мовлення школярів; виховувати віру […]

Уроки зарубіжної літератури 6 клас Урок 32 Тема: Тематичне оцінювання (Чарльз Діккенс). Мета: з’ясувати рівень засвоєння знань з вивченої теми; визначити рівень сформованості вмінь та навичок застосовувати набуті знання на практиці; удосконалювати навички самостійної роботи учнів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу. Обладнання: зошит для тематичного оцінювання. Тип уроку: перевірки й обліку здобутих знань, умінь і […]

Читанка для 4 класу підручник, який узагальнює світоглядні уявлення дитини, здобуті в початкових класах, закріплює навички читання, всебічно поглиблює вміння вдумливо працювати як з літературним текстом, так і з науково-пізнавальним. Читанка має особливу місію не лише у навчанні дитини, а й у вихованні її почуттів, розвитку творчості, художньої уяви. Пропонований вам посібник створений для сучасної […]

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 6 КЛАС ІІ семестр ЛЮДИНА ТА ЇЇ СВІТ УРОК № 60 Тема. Знищення природи, цивілізації і культури як наслідок бездуховного науково-технічного прогресу (за новелою Р. Бредбері “Посмішка”) Мета: з’ясувати причини знищення цивілізації в новелі “Посмішка”; розкрити нищівний вплив бездуховності на життя людини; працювати над переказом твору; розвивати зв’язне мовлення; виховувати небайдужість […]

II семестр З ЛІТЕРАТУРНОЇ СКАРБНИЦІ (продовження) ПОЕТИЧНА ЗБІРКА 2 Урок 60. ОЛЕКСАНДР ОЛЕСЬ “БІГА ЗАЙЧИК-СКАКУНЕЦЬ” Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; навчати учнів орієнтуватися в тексті, добирати рими; збагачувати словниковий запас; спонукати дітей до творчості; виховувати любов до мовного багатства. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Робота над чистомовкою Ма-ма-ма […]

УСІ УРОКИ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 8 КЛАС II семестр ЗЛЕТ ЛЮДСЬКОГО ДУХУ В ЛІТЕРАТУРІ ДОБИ ВІДРОДЖЕННЯ УРОК № 59 Тема. В. Шекспір – геніальний англійський драматург і поет доби Відродження Мета: ознайомити з особливостями театру шекспірівської доби, з фактами біографії В. Шекспіра, творчим спадком драматурга; з’ясувати суть шекспірівського питання; розвивати уміння складати опорні конспекти, логічне мислення; […]

II семестр ОПОВІДАННЯ СКРИНЬКА ЦІКАВИХ І ПОВЧАЛЬНИХ ІСТОРІЙ Урок 106. ХАРАКТЕР ПЕРСОНАЖА. ВІРА АРТАМОНОВА “ЯСЕНОК” II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Летів горобчик, сів на стовпчик. Прибіг хлопчик, утік горобчик. Шура, як весна…, зима Кожушок в мішок…, настала А як знов прийшла…, нема До мішка, а там – …! сховала Залишилось…,- пушок Трішки шкіри та…, небагато Та ще […]

УРОК 7 Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Систематизація знань з усної народної творчості. Мета. Узагальнити і систематизувати знання учнів про народні соціально-побутові пісні, їх особливості та призначення; вміти грамотно висловлювати власні думки щодо ролі усної народної творчості у житті українців, розвивати творче мислення школярів, вміння робити висновки; виховувати любов до народної пісні. Обладнання: маркери, аркуші паперу, […]

№ з/п Тема уроку Сторінки Підручника Дата СВІТ НАРОДИВСЯ ДЛЯ МЕНЕ 1. Вступ. Ознайомлення з підручником. Дмитро Павличко “Рідна мова”. 1-4 2. Що більше ми пізнаємо світ, то більшим він стає для нас. Вступ до теми: “Світ народився дія мене”. Марія Чумарна “Осіннє листя облітає”. 5-7 3. Ця мудрість пройшла кріль віки. “Казки, міфи і […]

УРОК 42 Тема. Контрольний твір “Прийшла любов непрохана й неждана” (за лірикою В. Симоненка). Мета: формувати вміння та навички логічно висловлювати власні думки, робити самостійні висновки; дати можливість заглибитись у художній світ інтимної лірики В. Симоненка, пройнятись настроями ліричного героя, зрозуміти красу поезії митця. Тип уроку: урок розвитку зв’язного мовлення. Обладнання: критерії оцінювання письмових висловлювань […]